Abordarea in optica de marketing a activitatii agentiei X

marți, 19 mai 2009 ·

Abordarea in optica de marketing
Abordarea in optica de marketing a activitatii agentiei X
CAPITOLUL I. Rolul publicităţii în politica promoţională
1.1. Formele publicităţii
1.2. Rolul publicităţii
1.3. Strategii publicitare

CAPITOLUL II. Prezentarea agenţiei de publicitate X
2.1. Istoricul agenţiei
2.2. Structura organizatorică a agenţiei
2.3. Oferta agenţiei
2.4. Piaţa
2.5. Analiza S.W.O.T. a agenţiei
2.6. Relaţia agenţie – clienţi

CAPITOLUL III. Realizarea publicităţii prin intermediul televiziunii
3.1. Principii generale
3.2. Formele televiziunii
3.2.1. Televiziunea în reţea
3.2.2. Televiziunea prin cablu
3.2.3. Televiziunea locală
3.3. Publicitatea TV: Avantaje şi limite
3.4. Audienţa TV
3.5. Publicitatea TV realizată de către agenţia de publicitate X


CAPITOLUL IV. Realizarea publicităţii prin intermediul radioului
4.1. Principii generale
4.2. Aspecte tehnice ale radioului
4.3. Caracteristici şi avantaje ale radioului
4.4. Limitări şi provocări ale radioului
4.5. Auditoriul radioului
4.6. Realizarea reclamelor radiofonice la agenţia de publicitate X

CAPITOLUL V. Realizarea publicităţii prin intermediul ziarelor şi a revistelor
5.1. Utilizarea ziarelor
5.1.1. Principii generale
5.1.2. Comercializarea ziarelor către cititori şi către firme care îşi fac publicitate
5.1.3. Categorii de publicitate la ziar
5.1.4. Structura tarifului
5.1.5. Avantajele publicităţii prin ziare comparativ cu celelalte mijloace media
5.2. Utilizarea revistelor
5.2.1. Principii generale
5.2.2. Revista ca mijloc de publicitate. Avantaje şi dezavantaje
5.2.3. Elementele revistei
5.2.4. Presa de afaceri şi publicitatea orientată spre firme
5.3. Realizarea publicităţii la agenţia de publicitate x prin presa scrisă


CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE

Abordarea in optica de marketing a activitatii agentiei X - numar de pagini 105
Lucrare licenta marketing
Pentru comenzi si preturi, trimite-ti un mail la gostian.gostian@gmail.com

0 comentarii:

About this blog